Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 28 oktober 2012

Meze

Var en super rolig kväll igår. Mycket trevligt sällskap och underbart god mat. Vi beställde in Meze, det blev en blandning av varma och kalla rätter. Kan ju säga att det inte var lite mat vi fick. Hela bordet var täckt med tallrikar och dom fyllde på tallrikarna så fort det tog slut. Tror inte jag har ätit så här mycket mat på länge. Är fortfarande mätt :)
 
Några av tallrikarna som vi fick in. Trodde att det var detta vi skulle äta tills dom kom med två brickor till med mat.
 Även om jag var super mätt, så lyckades jag trycka i mig en turkisk brulée :).
Nu blir det en lugn söndag. Henrik ska fixa vinterdäcken och sen åker han en sväng till stugan för att ta hem elverket och gasolen m.m. Vill att inget ska stå där nu när det börjar bli kallt ute.
 
Jag och barnen är nog hemma och bara myser :).

Inga kommentarer: