Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 4 januari 2015

Lite julafton

Idag skjutsade jag Ilona och Zion till Västerås som ska få sova hos mormor och morfar i två nätter. Det är första gången som Zion ska sova utan oss. Det gick bra när jag åkte får se när det blir läggdags. Men Zion var så glad och tyckte att det skulle bli sååå roligt att sova hos mormor och morfar så jag tror det kommer att gå super :).
 
Min bror var också där och hade julklappar med sig till barnen. Det vart en liten julafton igen :).
 Zion fick lego
 Ilona fick hårgrejer som gjorde att man kan sätta fast pärlor i håret
 Wilda fick ett gosedjur som ser ut som en Zebra och har lysande öron. Den smakade bra i alla fall tycket Wilda :).
 Morbror Micke
Känns lite tomt här hemma nu. Saknar mina små busungar redan. Men jag ska passa på att städa bort julen lite :).
 
Trevlig söndagkväll!!

Inga kommentarer: