Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 18 juli 2016

Vårt hus

Då så var vi på plats i vårt nya hus :).
Och vi stortrivs redan. Vilken skillnad på storlek. Vi har flyttat från 128 kvadrat till 170. Så stort!! Jag har gjort en film där jag tänkte visa er hur det ser ut inne i huset. Men den vart lång och tar lite tid att ladda upp. Men ska försöka fixa den så fort det går :).
 
 Flyttlasset.
Blev några turer fram och tillbaka. Annars flöt det på bra :),
 Ilonas rum
 Wildas rum
 Zions rum
 Ilona och Zion är ute och cyklar långt där borta
 I lördags åkte jag, mamma och barnen in till gränby för att fylla upp kylskåpet. Passade även på att testa nya lekparken vid gränby "lilla Uppsala"
 Svandammen
 Uppsala Domkyrka
 Åker båt i fyrisån
 Vet inte riktigt vad detta är....En vandrande pinne?
 Uppsala slott
Annars håller vi mest på att packar upp flyttlådor. Vi har kommit i ordning rätt så bra. Idag har vi varit på IKEA. Kommer nog hänga där rätt så mycket tror jag :). Zion fick bland annat ett skrivbord som han så gärna ville ha. Än så länge är vi i planeringsfas med renoveringen och vi kommer att börja med att renovera barnens rum. Riktigt roligt och spännande det här :).
 
Nä, ska börja ladda upp filmen nu så lägger jag ut den imorgon :).

Inga kommentarer: