Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 29 januari 2017

Får vi vara friska?

Ingen annan har blivit magsjuka här hemma....Törs inte andas ut än. Men jag hoppas att vi kan få vara lite friska nu. Men det är väl bara vänta in tills det är dags igen :).
 
Igår var jag och red på John. En rolig liten häst med mycket studs och motor. Helt i min smak :).
Vi red fram på volterna. Sen fick vi två och två galoppera på den ena volten. På den andra volten arbetade vi självständigt tills det var dags för galopparbete. John laddad upp sig inför varje galoppfattning och när jag gjorde fattningen så vart han en liten kanonkula. Älskar ju sådana hästar och tycker dom är såå roliga att arbeta med. Han var riktigt duktigt och han lyssnade in mina hjälper och vart mjuk och fin i kroppen.
Riktig rolig lektion :).
 Här hemma idag är det lata söndagen. Det pysslas och slappas.
Wilda spikar
Och Zion målar.
Ilona sitter på sitt rum och spelar star stable :).

Inga kommentarer: