Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 9 juli 2017

Nu kör vi

Det var länge sedan jag bloggade. Tappade lusten ett tag och kände inte behovet av att blogga. Har bloggat så länge men det kanske var pausen jag behövde för att vilja blogga igen. Har dock varit mer aktiv på instagram så där har ni kunnat se vad vi hittar på.
 
Men jag har saknat bloggen och nu känns det som att det är dags att göra en nystart. Har fixat och uppdaterat bloggen också. Jag har massor att visa er. Vi är mitt inne i en köksrenovering så det kommer nog bli en hel del bilder därifrån :).
 
Vi har nyligen varit på Astrid Lindgrens värld. Just nu håller jag på att ladda upp filmerna därifrån så senare idag kommer ett inlägg :)
 
Nu kör vi!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du är "tillbaka!" :) Kram från lillkusinerna i England