Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 18 februari 2009

Fika!

Jag och Ilona skulle på SPA idag, men det har blivit inställt. Men vi kommer ändå att gå hem till Miriam och Elias för att fika lite. Så nu måste vi käka frukost, ska gå om en timme. Det tar en liten stund att gå in till Bälinge. Blir en lång och härlig promend. Kommer nog vara helt slut i benen sen när man kommer hem.

Henrik kom på en bra idé att jag kan ta bussen in till Bälinge. Det var en bra idé, fram tills jag kom på att jag inte har någon mobil. Eftersom man idagens bussåkande måste köpa en sms-biljett. Men det går ju inte. Så det får bli att gå.

Väntar med spänning på min nya mobil. Vill ni se hur den ser ut:

Henrik har beställt en Nokia 3600, fast en rosa. Men han kunde inte lova att det blir en rosa. Rosa mobiler säljs tydligen inte så många av i Sverige. Konstigt!!!?? Ingen som vill ha en rosa mobil? :o) Annars kommer det att komma en röd.
Visst är den fin :o)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har en rosa mobil:-)

Anonym sa...

Jättefin, jag har också rosa mobil. Vilken tur för mig att det blev inställt, hoppas att det blir en annan gång.

Anonym sa...

Klart man har en rosa mobil.