Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 7 februari 2009

Fullt upp!

Det har varit fullt upp hela dagen. Så det har inte blivit nå blogg under dagen. Men nu så, ska jag passa på i mellanakten på melodifestivalen :o).

Natten var OK. Ilona var fortfarande täppt, så kl.4 fick vi gå upp och rensa näsan med nässugen och näsdroppar. Sen somna hon om till kl.8. I övrigt sov hon lite oroligt. Jobbigt att andas med täppt näsa och napp. Men nu under dagen så har det varit bra i näsan. Hållt sig pigg och inte behövt torka snor. Så vi får se hur denna natt blir.

På förmiddagen var jag i stallet, där jag red PimPim. Vi red skänkelvikning, och på volterna. Gick riktigt bra. Var så kuuligt!
Sen var det bara att skynda sig hem, för mamma och pappa kom. Så mamma och jag åkte till Gränby för att shoppa lite. Under eftermiddagen och kvällen har vi käkat god oxfilé. Mumsigt!

Lite bilder:
Present till Ilona.
En bil från mormor och morfar
En docka från gamelmormor och gamelmorfar.

Shopping på Gränby:

Ilona och mormor

Ilona med morfar och mormor

1 kommentar:

Vickan sa...

Du har en fotoutmaning på min blogg!