Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 26 februari 2012

Söndag!

Jag och Ilona har inte gjort så mycket idag. Bara latat oss :o). Henrik har jobbat med sovrummet hela dagen. Han är så duktig. Golvet är klart. Ska bara bli vitt nu. Sen är det golvlister som ska på plats. Golvet tar väl en vecka till att behandla innan man får sätta möbler på det. Så en vecka till att sova i köket då :o).

Sen var Henrik iväg och hämtade våra garderober som vi ska ha. 
Nästa helg ska vi till IKEA och köpa inredningen till garderoberna och vår sängstomme.

Så här se garderoberna ut och Birkeland heter dom oxå. Tyckte jag var lite skojigt :o). Men 2 av dessa har vi nu. Måste shoppa lite så jag kan fylla dom bara :o).
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa. Fast det är inte så mysigt att sova i köket just nu. Tur att det är stort. För nu står det två garderober, ett matbord, datahörna och en dubbelsäng. Trångt vill jag lova :o). 

Inga kommentarer: