Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 25 april 2015

Pimpim

Här hemma är det lugna helgen. det är bara jag och Wilda hemma. Ilona och Zion åkte till Västerås igår för att sova över hos mormor och morfar. Dom kommer hem imorgon och Henrik har åkt till stugan med sina polare över helgen.
 
Så det blev ingen ridning för mig idag då ingen kan passa Wilda under tiden. men jag och Wilda åkte till stallet ändå för att pussa och gosa med min favorit Pimpim. Som sorgligt nog ska få åka till hästhimlen på måndag då han har skadat sig i hagen så pass illa att det tyvärr inte går att hjälpa honom bli frisk igen :(.
Saknaden kommer att bli stor, han är min favvohäst. Jag har hoppat många hoppkurser med honom och han har gjort våra hoppningar så roliga :). Vi har hoppat både högt och lågt, gått på tvären då han blir så laddad i hoppningen och får en underbar energi...Ååå vad jag kommer att sakna han.
Jag har många filmer på han och mig när vi hoppar. Men här är en av dom :).
Efter en stund i stallet, så åkte jag och Wilda till gränby för att handla och det blev lite spring i övriga affärer också.
 
Till Wilda
 Till Zion
 Till Ilona

Inga kommentarer: