Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 4 november 2015

Disco och legobord

Nu på kvällen har Ilona varit på halloweendisco med sin klass. En rolig kväll har hon haft det med mycket dans och popcorn :).
 
Så här ville hon se ut på discot :)
Under dagen har jag och Wilda varit ute på äventyr. Zion älskar att bygga lego och vi har lego överallt. Både smålego och duplo. Så nu ska jag börja på ett litet projekt. Jag ska fixa ett legobord till honom. Så idag åkte vi till IKEA för att köpa ett bord. Blev från serien lack i modell större. Sen köpte vi massa lådor att kunna ha legot i. Därefter åkte vi till gränby för att köpa legoplattor som jag ska fästa på bordet. Imorgon  när barnen är på skolan och förskolan så ska jag montera ihop detta :).
Tänkte även passa på att rensa bland alla leksaker och storstäda deras rum.
Så bilder när det är klart kommer upp senare :).

Inga kommentarer: