Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 16 november 2015

Min lilla prick

Det har varit en lugn helg speciellt för vår lilla prickiga Zion :).
 
Mer koppar har ploppat upp men jag ser många av dom som han fick i fredags har redan börjat torka. I övrigt tycker jag hittills att det är rätt så lindrigt. Han sover och äter bra. Han ligger och kliar sig i sömnen men verkar inte så besvärad av dom. Hans humör är väl inte riktigt på tipp topp. Utan är mycket trött och har sovit efter lunch under helgen. 
 
Idag testade vi att ge oss ut i lekparken för att leka med Hannes. En liten stund orkade Zion leka innan han ville gå hem igen. Han som älskar att vara i lekparken och leka med Hannes var inte riktigt på topphumör. Nu ligger han och sover i alla fall :).
 
Några bilder hann jag ta. Wilda testar sina fodrade regnkläder som jag köpte i Ullared.
 Min lilla prickis :). Hoppas att det inte blir så många fler än så här.
Men nu börjar det även ploppa upp några i ansiktet.

Inga kommentarer: