Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 3 april 2016

Blondiner har roligare!

Ja, detta ska jag testa om blondiner har roligare nu när jag har blivit blondy :).
Igår på förmiddagen åkte jag och Angelica ner till Stil för att starta projektet blond. Jag var ju som sagt svarthårig innan och det är alltid svårt att veta hur mycket det svarta vill släppa eller undvika det orangea i håret :).
I 6 timmar höll Angelica på och kämpade med mitt hår. Det tog 3 blekningar och 2 färgningar tills vi fick detta resultat. Och visst vart det snyggt med endast 1 dags jobb! Jag är galet nöjd även om det fortfarande är ovant att se mig själv som blond.....:).
 Detta är vårt slutresultat som vi vill uppnå. Men nu får hårbotten vila ett par veckor innan vi kör på igen. Mitt hår är otroligt tåligt då vi gjorde så många blekningar.
Visst är det snyggt!!!
TACK min underbara Angelica för att du gör mig så snygg i håret. Du är BÄST!!!
PUSS & KRAM

Inga kommentarer: