Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 29 maj 2016

Morsdag i stugan

Idag blev det en tur ut till stugan. Vi har så mycket att göra om dagarna nu för tiden så stugan hinns inte riktigt med. Men det var skönt att åka ut dit och slappa lite. Eller rättare sagt jag slappade en del och Henrik klippte gräset och röjde. Fast jag planterade lite blommor och städade inne i stugan. Så lite jobb gjorde jag med :).
 Vår fina bastustuga som byggdes förra sommaren.
 Barnen lekte och roade sig
 Wilda hjälpte mig lite med städningen inne
Hann med en promenad i skogen oxå.
 Denna fina blomma fick jag i morsdagspresent av mina älsklingar :).
Nu laddas det upp för en ny arbetsvecka. Fullt upp blir det. Imorgon ska huset besiktas, Henrik åker på tjänsteresa, stallet, jobb och städning inför visning nästa helg är det som står på schemat.
Bara att gilla läget och köra på :).

Inga kommentarer: