Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 25 oktober 2016

Vabelivab

Igår ringde dom till jobbet för Wilda hade 39 graders feber. Jag satt några minuter innan och sa att mina barn har varit så friska. Det skulle jag inte ha sagt....
 
Men nu ligger vi här hemma. Wilda har feber och hosta. Natten har inte varit den bästa. Wilda fick ipren kl.01. Sen låg hon tätt in till mig. Och att sova bredvid en liten kamin är inte det lättaste. Man ligger och håller på att svettas ihjäl.
Men det är synd om vår lilla älskling. Det är jobbigt att inte se hennes glada, pigga humör. Man saknar hennes bus.
Om jag orkar sen ska jag flytta in Wildas grejer i hennes rum. Det är klart nu :).
 
Ska visa er senare hur det ser ut när rummet är tomt. Men väntar på att visa er inredningen. Har fortfarande lite att fixa och nästa helg åker jag till Ullared för att kolla på grejer till deras rum. Så ett litet tag får ni vänta :).

1 kommentar:

Mormor sa...

Krya på dig vårt lilla hjärta <3