Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 11 september 2009

IKEA

Äntligen fredag. Riktigt skönt!
Efter att jag hade hämtat Ilona på förskolan så åkte vi hem och åt mellanmål, sen bar det iväg till IKEA. Henrik kom oxå när han hade slutat jobbet. Jag tror Ilona gick runt själv hela IKEA. Och Uppsalas IKEA är riktigt stort kan jag lova. Hon börjar bli snabb oxå. Så man får jaga henne :o). Jag hade kameran med mig, så nu blir det lite bilder :o)
En eftermiddag på IKEA.

Ilona tyckte denna gunga var super skoj. Där satt hon länge.




TITTUT!
Spännande hål att titta ner i.
TITTA!
Gungan fick följa med hem :o)

En tågbana köpte vi oxå.
Ilona och pappa bygger.

Här satt hon länge och körde tåg.





1 kommentar:

Evelina sa...

Men vilken duktig liten tjej!!Kul med lite nya leksaker....Åhh jag vill också på IKEA och helst det i Uppsala fär det var så nytt och fräscht..Kram kram trevlig helg