Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 27 september 2009

Ridning, filmmys och ny vecka!

Var så ridsugen idag så jag åkte till stallet och red på Goliath. Vi red galoppövningar och öppna. Gick hur bra som helst, Goliath gör allt för sin ryttare.

När jag kom hem blev det mys i soffan med popcorn och läsk. Jag och Henrik hyrde film genom vår telia box. Riktigt smidigt när man vill kolla på film. Vi hyrde Män som hatar kvinnor. Fan.....vad bra den var. Nu längtar jag till nästa film av Stig Larsson.

Snart ska jag gå och lägga mig. Har en ny vecka framför oss:

* På tisdag är det stallet.

* På onsdag ska jag klippa mig och färga håret. Min frisör har hittat på en ny frisyr till mig, ska bli spännande att se hur det blir.

* På torsdag är det fotografering för Ilona på hennes förskola. Undra vad hon ska ha på sig?
Me&i släpper även lite nya nyheter. Jag har hört att det ska komma tre plagg med moln :o).

* På fredag är jag ledig.

* På lördag ska jag till Älvsjö och gå på Underbara Barnmässan med Jessica och Anna. LÄNGTAR!

Nä, nu väntar sängen.
Natti natti!



1 kommentar:

Emma sa...

Vi kanske ska satsa på en ny dag på Nickis? Det blir ju barnmässa på Fyrishov också, den 11:e tror jag. Kram