Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 29 september 2009

Stallet och en rolig min!

Har varit fullt upp hela dagen.
Jobbat, hämtat Ilona, skynda hem och på med ridkläder, Henrik kommer hem, tar Ilona och jag åker till stallet.....Puh... I stallet kan jag slappna av. Alltid så skönt att gå in i boxen för att borsta och gosa med hästarna. Dom luktar så gott och när man sitter i sadeln så tänker man inte på något annat än koncentrationen på att rida hästen. HÄRLIGT!!

Jag red på Sammy. Vi red lite serpentiner, framdelsvändningar och mycket galoppfattningar. Vart riktigt nöjd över Sammy, då han ibland kan springa in i galoppen. Men han fattade galopp hur fint som helst, både från skritt och trav. Så duktig!

Sen var det hem för dusch och gosa med Ilona innan hon skulle nattas.
Filmade en rolig film där hon har börjat göra en rolig min. Vi tycker hon ser ut som Alf när hon gör den :o).

2 kommentarer:

Nilla sa...

Hahaha! Underbart roligt!

Mormor sa...

Hihihi!