Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 12 juli 2012

Lite shopping!

 Blev en tur in till gränby idag för storhandling på kvantum, sen blev det lite spring i övriga affärer oxå :o).

Ilona redo att åka :o).
Hittade denna receptpärm. Jag har så mycket lösa blad på recept som jag samlar på hög. Sådan jag har skrivit ut från nätet eller hittat i tidningar. Nu kan jag samla allt i en smart pärm :o). Dessutom ett roligt nöje när det regnar. Att sortera och sätta fint i pärmen :o).
 Lagerhaus
Jeans till Ilona. Hon tycker inte om jeans och byxor annars. Det ska bara vara tajts, strumpbyxor, klänningar och kjolar. Allt annat är pojkkläder. Men lyckades övertala henne om dessa jeans. Fanns ju hjärtan och det rosa bandet i midjan :o).
Lindex
Sen en fejkorkidé. Är trött på att köpa stora fina orkidéer och sen dör dom efter en vecka hos oss. Dom trivs inte i vårt hus. Så nu har jag tre styckna fejk som står så fint och blommar här hemma :o).
Åhlens
Nu går åskan här hemma. Ska nog sätta mig på inglasade altanen och lyssna på hur det dundrar. *MYSIGT* 

2 kommentarer:

maria sa...

Är ni hemma ngt 25-30 juli? Kram!

Linda sa...

Ja, det är vi, och jag hörde den glada nyheten idag :). Längtar MASSOR!! KRAM :)