Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 27 september 2012

Fika och morfar!

Har inte blivit av att sitta framför datorn idag.
Men nu ska jag hinna med ett blogginlägg innan jag hoppar i säng.
 
Idag har det varit mammafika här hemma. Det var min tur att bjuda på fika :o). Det var mycket trevligt och kul att få snacka skit med de andra mammorna och träffa alla bebisar :o).
Blev tyvärr ingen bild på grabbarna grus.
 
Sen på eftermiddagen kom morfar över på middag. Han har varit i Uppsala på jobb. Så massa bus för Ilona och Zion :o).
 
Har lite problem med bloggen just nu. När man går in på min första sida på bloggen så länkas man vidare efter några minuter till en annan sida. Händer det så för er?
Vet inte vad som har hänt. Henrik har gått igeonm hela min dator, men måste kontakta supporten imorgon. Hoppas att det fixas snart.
 
Natti natti!

3 kommentarer:

Mamma sa...

Ja, jag kommer in på något helt annat

Mormor sa...

Å, än härlig bild på en stolt morfar med sina sötnosar.

Maggan sa...

nä, det händer inte mig. Har du problem med min blogg då? Den varnar ibland att det är virus på min sida men mitt virusprogram säger inget. Blir tokig.