Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 23 september 2012

Stugmys!

Vi har haft en mysig helg i stugan. Regnade hela tiden men det blir bara ännu mysigare när man eldar i kaminen :o).
 
Ilona pysslar medans jag lagar mat :o).
 Zion sitter med mig i köket medans jag lagar mat :o).
 Idag var Henrik och Ilona ute med båten och fiskade.
Ilona fick en gädda :o).
Sen vart Ilona rädd för gäddan :o).
 Ute och leker
Fick en del gjort oxå. Städade ut mellanstugan lite och fixade med sängar.
Även fått upp lite belysning inne i storstugan. Nu ska vi bara fixa belysning i mellanstugan och utebelysning. När det blir mörkt i stugan på kvällen, då blir det MÖRKT :o).

Nu blir det soffläge och vänta in Beck filmen :o).

3 kommentarer:

pappa sa...

jag känner igen det där med fiske när Linda var liten. Hon ville inte heller ta i fisken.

Linda sa...

Jag trodde du skulle kommentera på att du vet hur MÖRKT det blir i stugan?! :)

Mamma sa...

Hahaha, ja du han hittade inte ut ju. Det blir vääääldigt mörkt.