Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 10 november 2012

När mamma är bort....

...vilka dansar då på bordet?
 
Har varit till stallet idag och ridit på Ross. Mycket galopparbete med att öka och minska galoppen och travarbete med tempoväxlingar och skänkelvikningar. Gick mycket bra :)
 
Man undrar lite vad Henrik, Ilona och Zion gör när jag åker till stallet. Har dom tråkigt? Saknar dom mig?
Jag har nu svaret. Detta hittade jag på kameran från idag :).
 
Vart får en bebis plats?
Och sen har jag suttit och skrattat så tårarna rinner :).
Ja, nu vet jag vad dom pysslar med när jag inte är hemma :).

3 kommentarer:

Maria sa...

Hahaha, underbart!!! Zion verkar helnöjd på bilderna!

Mamma sa...

Underbart med människor som har humor hahaha Även Zion är med

Anonym sa...

Hahaha skitkul bilder o filmer. Sicka sötisar de är våra små kusiner! :-)