Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 24 juli 2013

Ensam hemma

Jaha...då blev jag ensam hemma. Henrik och Zion drog till stugan idag tillsammans med Johan, Maja och Ludde. Och Ilona är ju hos mormor och morfar. Känns lite konstigt men samtidigt lite skönt att få egen tid :). Men imorgon kommer Ilona hem och då åker vi oxå upp till stugan :).
 
Har hunnit med rätt så mycket idag. Var till gränby för att handla mat inför stugan. Blev även lite shopping.
 
Till Zion
Mjukisbyxor och tröja. Perfekt att ha på förskolan.
 Sötaste Hello Kitty huvtröjan till Ilona
Sen köpte jag glasflaskor och burkar inför saft- och syltkokning.
 
När jag kom hem från gränby så har jag storstädat barnens rum och rensat leksaker.
Skönt att ha det gjort, alltid lättare att städa deras rum när man är själv :).
 
Nä, nu tar jag kväll. Drar fram godispåsen och tittar på Twilight :).

Inga kommentarer: