Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 23 juli 2013

Västerås

Idag har vi varit till Västerås och hälsat på min mamma, pappa, mormor och morfar.
Ilona stannade även kvar för att sova hos mormor och morfar. Något som hon har längtat länge efter. Så nu ska hon stanna där tills på torsdag. Saknar redan min prinsessa :).
 
Lunch hos mormor och morfar
 Zion tycker det var roligt att leka med oldefars käpp
 Oldemor och Zion
 Ilona med Oldemor
 Oldefar (min morfar)
 Gott med glass
 Sen vart det bullfika
 Pappa och Henrik åkte en sväng ut med båten för att fiska. Henrik drog upp en gädda på 3,5kg.
Nu ska jag inta soffläge innan sängen väntar och sen ska jag drömma om min vackra prinsessa :).

2 kommentarer:

Mormor sa...

Ja, princessan somnade in en si så där kvart in på allsång på skansen

Mormor sa...

Glömde, hon sover jätte bra i nya bäddsoffan.