Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 1 november 2013

Fredag

På förmiddagen åkte jag in till jobbet. Ilona fick hänga med. Henrik och Zion var hemma och tog det lugnt. Men det var inte mycket barn på jobbet så jag tog ut komp resten av dagen.
 
Jag och Ilona drog till Gränby en sväng. Där var det lite höstlovsaktiviteter. Bland annat måla en teckning och få chansen att vinna ett Barbiehus som självklart Ilona ville göra :).
Sen drog vi till McDonkan och käkade lunch
Köpte även vinterskor till Ilona. Så nu har vi alla vinterkläder som behövs till båda barnen. Bara att vänta på snön :).
Senare på eftermiddagen åkte jag till Stil för att hämta upp Angelica på jobbet och sen dra till Gränby igen för att handla inför Halloweenpartyt i morgon.
Sen var det då jakten på pumpor. Jag tror vi åkte över hela Uppsala för att leta pumpor. Luthagens Livs hade pumpor på 8kg, men det hade vi inte lust att släpa hem. Tillslut drog vi ut till ICA Maxi och där hittade vi små söta handbollsstora pumpor. Jaja...bättre än inga pumpor :).
Nu håller jag på att baka efterrätten som ska vara tills imorgon. En spindelkaka :).
Imorgon blir det en rolig dag. Hoppning på förmiddagen och sen ska hela familjen klä ut sig :).

Inga kommentarer: