Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 31 december 2013

Årsresume 2013 del:4

Då kör vi de sista månaderna på min lilla årsresume :).
 
OKTOBER:
Sista stughelgen hade vi i stugan för detta år. Städade och fixade undan inför vintern. Längtar tills vi kan öppna upp igen i vår/sommar.
 Vi firade Halloween tillsammans med Angelica, Magnus och Olivia. Vi gick all in med kläder, mat och Trick or treat :)
NOVEMBER:
Ilona red Äventyrsritten i stallet. Riktigt roligt var det!!
Ilona var prinsessa och sen fick dom rida ut i skogen för att ta tillbaka den gyllene hästskon som de elaka trollen hade tagit från trollmor. Uppskattat, spännande och lite läskigt var det :).
DECEMBER:
Efter mycket läkarbesök och undersökningar fick vi äntligen hjälp med Zions hosta och andning. Förkylningsastma är det som spökar.
 Vi köpte en ny bil. Vår fina Volvo V70.
Vi var på julshow i stallet.
 Sen kom äntligen julen med all dess firande.
Luciatåg på förskolan
 Äntligen kom JULAFTON
Och nu är det sista dagen på detta år 2013. Ett bra år har vi haft och varit med om massa roliga saker.
Nu ser jag mycket framemot år 2014 och välkomnar allt det nya vi ska vara med om :).
 
Ikväll blir det bara vi och det ska bli så skönt!
Vi ska laga god mat, spela bingo eftersom jag vann nyårslotten på uppesittarkvällen. Och sen skåla in det nya året vid tolvslaget :).
 
GOTT NYTT ÅR
alla mina nära och kära, mina bloggläsare och bloggen.
Vi ses nästa år :)

Inga kommentarer: