Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 7 mars 2015

Helg

Då var det helg igen. Veckorna går grymt fort. Febern försöker hålla sig kvar här hemma hos oss. Just nu är det Wildas tur. Men det verkar bara som att febern visar sig på kvällen/natten. I övrigt är hon mycket pigg. Ilona hade bara feber en dag och sen var den borta igen....Ja, det är en konstig feber som kommer och går här hemma.
Jag själv känner av bihålorna lite, så nu kör jag rinexin och nasonex och hoppas att jag kan få bort det själv utan penicillin.
 
På förmiddagen åkte jag och Ilona in till gränby för att storhandla och så blev det lite spring i övriga affärer också :).
 
Ville så gärna att ett par vita sneakers nu till vår och sommar och hittade dessa på din sko från Attitude. Dom är så sköna, nu vill jag bara att det ska torka upp och bli torrt ute så jag kan använda dom :).
 Sen fick Wilda lite påfyllning av kläder.
Strumpbyxor
 Två par byxor + body i härlig aprikosfärg
Ikväll blir det taco och godis och ladda upp för mellomys :)

Inga kommentarer: