Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 10 augusti 2015

Bälingebadet

Idag vart det en utflykt till Bälingebadet.
 
Vi cyklade till Bälinge och Wilda tyckte att det passade bra att starta badandet med en sovstund.
 Blev inte så många badbilder tagna. Då jag inte ville springa runt med kameran i vattnet. Men några tog jag. Ilona och Nelly sprang runt lite överallt och badade så dom var det svårt att ta kort på. Sen hade jag och Ilona lite simträning i djupa poolen. Även Zion hade jag lite simträning med i den djupare poolen och vi tränade på att hoppa från kanten.
 Wilda kröp runt i minipoolen
 Även mycket gåträning :).
 Lunchdags
 En bild fick jag ta på Ilona
 Dags att cykla hem :). Och både Zion och Wilda somnade på cykeln på hemvägen. Så ett huvud i ryggen hade man hela vägen hem :).

Inga kommentarer: