Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 10 december 2015

Avslutning på gympan

Igår var det avslutning på Zions gympa. Och föräldrar fick vara med och titta på vad dom har lärt sig under terminen. (Annars brukar vi sitta ute i omklädningsrummet och vänta). Tanken var att alla skulle åka och titta på gympan men eftersom Ilona fortfarande hade feber så stannade jag och Wilda hemma med henne.
Henrik och Zion åkte på avslutningsgympan och som tur är fick jag se bilder och filmer som både Henrik och Hannes mamma Dora hade tagit. Jag och Zion har suttit och tittat på dom så han kunde berätta vad han gjorde för något :).
 
Här är några bilder som jag fick. Kan inte visa filmerna då det är för mycket barn runt omkring.
Min duktiga lilla söthög :).
Hannes och Zion.
Efter gympan vart det pepparkaksfika :).
Zion har tyckte att det har varit jätteroligt med gympan. Så vi har anmält han till nästa termin oxå :).

Inga kommentarer: