Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 13 augusti 2017

Åter till verkligheten

Då var dagen D kommen. 7 veckors semester är nu förbi och imorgon är det tillbaka till vardagen. I alla fall för mig.
Henrik och barnen är lediga en vecka till. FUSK! Det är det som är jobbigast. Att veta att dom är hemma och hittar på något skoj. Jag vill också vara med.
Men samtidigt ska det bli kul att komma till jobbet igen. Träffa mina underbara kollegor och alla härliga barn. Dessutom är det nyrenoverat så i höst jobbar man i nya och fina lokaler som dessutom ska inredas. Det ser jag mycket framemot :).
 
Nu är det bara sista problemet man ska försöka ge sig på. Att försöka somna i en bra tid. Vi har ju vänt lite på dygnet här :). Ska jobba 100% denna vecka. Jag har inte jobbat 100% sen Ilona kom. Men det är bara en vecka sen är jag tillbaka på mina 80% :).
 
Idag vart det en tur till gränby med kusinerna. Lite shopping och käka korv :).
Har inte hunnit att visa er köket ännu. Men det är så stökigt med alla verktyg och stommar överallt. Så jag tänkte filma köket när det mesta är på plats och när det ser lite mera städat ut :).
 
Nä, nu ska jag kika lite på TV och se om jag blir lite trött :).

Inga kommentarer: