Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 14 augusti 2017

Första dagen och födelsedagspizza

Då var det gjort. Första arbetsdagen för denna termin avklarad. Allt har gått super men är så trött. Måste gå och lägga mig snart :).
 
Efter jobbet åkte jag direkt hem till Henriks syster som fyller år idag. Där jag mötte upp Henrik och barnen. Det bjöds på Pizza :). Mycket trevligt och gott.
 
Jag käkade en Rhodos
 Barnens farfar, Kerstin, faster Hanna, faster Maria och kusinerna Sanna och Meia.
Wilda sitter bredvid Henrik men syns inte :)
Nu är vi hemma igen och man är supertrött och supermätt
 
Har gjort en film också på hur köket ser ut just nu. Håller på att ladda upp den. Men den tar en liten stund. Orkar jag vänta så kommer den upp snart. Annars tar jag det imorgon.
 
Nä, nu väntar sängen. Tror jag går och lägger mig för att titta lite på Netflix.

Inga kommentarer: