Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 3 augusti 2017

Furuvik

Idag har vi varit till Furuvik tillsammans med faster Maria, Chris, Sanna, Meia, Layla och Elliot :).
Vi har haft jätteroligt med att titta på djuren, åkt karusell och badat.
Men här kommer det massa bilder och filmer från vår dag.
 
Schimpansen Linda. En mycket fina apa tycker jag :).
Mina godingar
Spännande i regnskogen där det fanns ormar, sköldpaddor och apor
I klapphagen klappade vi getterna
Zion och Sanna
Tittar på fiskar
Picknick
Efter en stund med djuren var det dags för karusellerna. Ilona fick ett åkband och sen såg man inte henne på ett tag :). Men några bilder har jag lyckats fånga henne på.
 
Favoriten gungan.
Någonstans där uppe är Ilona. Blir snurrig bara jag tittar på den.
 
 Ilona åkte berg och dalbanan med Elliot
Ilona och Elliot är som nummer två framifrån.
 
Jag, Zion och Wilda höll oss mer till dom lugna karusellerna :).
Hoppande grodor
Rolig tyckte Wilda, lite för hoppiga tyckte Zion :).
 
Lite bilkörning
 
 
 Efter några timmar bland karusellerna tog vi oss till badbassängerna.
Kusinmys
 
Wilda och Meia 
Barnen fick fiska ankor där det är vinst varje gång. Älskar sådana lotterier :).
Barnen vann ett varsitt gosedjur.
 
Nybadade, lite trötta och redo att åka hem.
Det har varit en riktigt varm och skön dag. Mycket folk i parken så det har blivit en del köande. Men allt har varit så roligt och mysigt.
Dags att hoppa i säng. Barnen somnade ovaggade och jag gör nog likadant :).

Inga kommentarer: