Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 15 juli 2008

Jag har blivit utmanad av Stina .

1. Beskriv reglerna
2. Svara på alla frågorna
3. Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar.
4. Be dem läsa din blogg.
5. Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
Åka in till svärmor och duscha. (Renoverar badrummet)
Handla på Kvantum
Sova middag
Bädda rent i sängen
Titta på allsång på skansen

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då var det sommarlov och jag hade min sköthäst Richie på sommarbete. Vi galopperade nog för fullt ute på åkern, barbacka och jag barbent och barfota. Härligt!

Vilka platser har du bott på?
Hammarby (V-ås)
Erikslund (V-ås)
Barkarö (V-ås)
Gottsunda (Uppsala)
Kantorn (Uppsala)
Brynäs (Gävle)
Årsta (Uppsala)
Lövstalöt (Uppsala)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Investera
Skänka pengar till våra familjer
Köpa hus i Florida
Köpa en hästgård
Sätta undan för vårt barn

Och jag utmanar Maggan, Magdalena, Emma, Carro

2 kommentarer:

Anonym sa...

Japp, nu e ja klar.

Anonym sa...

Nu har jag svarat