Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 30 augusti 2008

9 veckor!

Har inte bloggat på ett tag. Har varit så mycket så jag har inte hunnit eller orkat sitta vid datorn. Men vår lilla prinsessa har nu blivit 9 veckor, så jag lägger ut lite nya bilder på henne + en film när hon spelar trummor med pappa. Ser så skojigt ut :o).

Igår var vi hemma hos farfar och kerstin. Farbror Johan åker till Frankrike ett år, så vi var där och sa hej då. Ilona kommer att vara stor nästa gång han ser henne. Sen käka vi tacos oxå. *Mumsigt*.
Idag var jag i stallet och red, hade Figaro. Vi red serpentinbågar och på volterna. Där vi tränade mycket på att driva med hjälp av sitsen och mjuk hand. Så det var mycket halvhalter och halter. Gick jätte bra. Figaro är så känslig så det räcker att man kramar tyglarna lite så gör han halt.
Sen nu på kvällen åkte vi ut till Henriks moster Birgitta och Sten, för lite fika. Nu är vi trötta. Ilona sover redan, funderar snart oxå på att sussa kudde. Men först bilderna :o).
Ilona tränar, blir allt starkare i nacken.

Gofisa
Figurerna i babygymmet är mycket skojiga.

Intressant!Den här synen vaknade jag av i morse. Ilona och Melissa delar kudde. Hade inte ens märkt att Melissa hoppat upp i sängen. Så gulligt och mysigt! Det är trångt i sängen nu. Henrik, jag, Ilona, Wilma och Melissa.

En rolig film, där Ilona spelar trummor. Kan säga att jag hade svårt att hålla mig för skratt.

Natti natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Trumfilmen ar verkligen skitrolig!! Det var kul att ses och harligt att gulla lite med lilla favvotjejen. Hoppas vi ses snart igen. Hemma i London nu, hamnade i sporegn pa vag till affaren och det var som om jag hade statt med kladerna pa i duschen och folk skrattade nar de sag mig i affaren efterat...varpa jag forklarande lade till den nagot onodiga kommentaren "det regnar ute"... :-) Kram, Faster Maria

Anonym sa...

HI HI Tokfia!...baren spelar väl ingen roll..