Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 10 augusti 2008

Flygtur!

Vill börja gratulera Maggan på sin födelsedag! Hoppas att du har haft en härlig dag.

Sen ett stort GRATTIS till Jens och Dessan som har gift sig i Las Vegas. Är inte ett dugg avundsjuk :-P

Idag har vi varit i Västerås igen. Henrik har fått testat på att flyga segelflygplan. Han fick det som födelsedagspresent. Det var en mycket häftig upplevelse. Lägger ut lite kort på Hneriks flygning. Kan säga att jag var nervös när han skulle upp i luften. Men allt gick hur bra som helst :-).
Vi väntar på flygläraren. Ilonas gamelmorfar, jag, Henrik och Ilona
Henrik får fallskärmen på sig. Ifall något skulle hända. Nu blev jag nervös!
Jag och Ilona
Henrik redo i planet!
Nu ska de ge sig iväg.
Uppe i luften. Där flög de nära oss. Men de var en bra bit upp. *Läskigt*
Härlig vy!
Dax för landning!
Nu är Henrik sugen på att flyga mer. Han tyckte det var super skoj! Men jag håller mig gärna på marknivå.
Ilona var kanon trött när vi kom hem. Hon har nästan varit vaken hela dagen i Västerås. Bara småslumrat lite. Så det var bara att sätta på pyamasen och ner i sängen när vi kom hem. Somnade på en gång. Jag tror jag oxå ska sussa kudde. Har varit en lång och rolig dag.
Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för gratulationen och Nej...man får inte ha med vin....men det skiiiiner jag i....hihi.