Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 1 augusti 2008

Egen tid för shopping!

Idag fick jag lite egen tid för att gå och shoppa. Härligt! Men jag saknade min sessa massor. Så länge har jag aldrig varit ifrån henne. Henrik och Ilona åkte till farmor. De hade en jätte mysig dag, och besökte 4H gården.
Själv shoppade jag järnet. Mest då till Ilona. Till mig själv vart det en tunika och ett par shorts. Och så var jag på babyland och köpte en badstol, som man kan ha i baljan. Så slipper man hålla i Ilona när man badar. Så jobbigt för armarna och så blir hon så ostadig i vattnet. Tack för tipset Carro!
Sen var jag tvungen att köpa rosa nappar och en till rosa nappflaska.
Bilder på klädinköpen till Ilona:





Det går bra med katterna. Nu har det varit ute i 2 dagar. Dom kommer hem och visar upp sig, sen går dom ut igen. Vi vill inte ha dom ute på nätterna, så dom får stanna inne när de kommer hem på kvällen. Men de trivs, och är helt slut på kvällen, då ligger dom och sover som en stock. Jobbigt att vara ute på äventyr.

Nu har Henrik semester 5 veckor. Det blir ingen Aten för han, så han fick semester hemma med mig och Ilona istället. Så det blir många mysiga veckor hela familjen. Så nu kan vi planera vår semester. Så den 14 aug åker vi till Orsa på släktträff. Sen den 30 aug så åker vi till Mosjön i Norge en vecka. Ska bli mysigt!

Puss och kram

Inga kommentarer: