Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

onsdag 14 januari 2009

Fint pris!

Jag har fått ett fint pris från Evelina. Tack så jätte mycket :o)
Reglerna för Awarden är enkla. Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg, länkar till bloggarna som jag har fått den ifrån. I min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggar som jag tycker förtjänar den! Lämnar såklart ett meddelande inne hos Dem, om att de har fått den!
Ni förtjänar oxå en award för bästa MAMMABLOGGAR:
* Magdalena


2 kommentarer:

Anonym sa...

Ett stort TACK för utmärkelsen. Jag som inte är världens datasnille förstår mig inte på hur jag ska göra, hjälp!!

Anonym sa...

Tack så mycket för utmärkelsen!!! :o) Ja det är till Uppsala vi ska, kommer dock att ha ganska uppbokat, men ev på söndag förmiddag i så fall. Vi får pratas om det längre fram, skulle vara jättekul att se hur ni bor och träffa Ilona!! Och er såklart också! :o) KRAM