Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 9 januari 2009

Trött!

Sitter här i min ensamhet och käka frukost. Ska snart dra iväg till jobbet. Både Henrik och Ilona ligger och sussar gott i sängen. Känns lite konstigt att vakna av väckarklocka, var lite orolig om den skulle ringa då den inte har används på ett tag...men men....den härliga ringsignalen hördes :o).
Allt gick bra igår på först jobbdagen. Alla ungar var så goa och glada. Trodde några skulle vara blyga, men icke. Till och med de nya barnen som jag inte har varit med och skolat in, var inte ett dugg blyg för mig. Men jag tror jag fick frågan "Hur känns det att börja jobba?", tusen gånger igår :o).

Slutar kl.12, sen måste jag skynda mig hem för Henrik ska till sin ögonläkare kl.12.30. Först ska han hitta en parkering på Ackis oxå, och det kan aldrig vara det lättaste.

Nä, dax att åka. Ses i eftermiddag!

Inga kommentarer: