Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

fredag 30 januari 2009

Ridkläder!

Var till hööks efter jobbet idag, för att kolla om det fanns något roligt att shoppa. Och det fanns det :o). Fanns många roliga erbjudande och handlade man 4 varor så behövde man bara betala för 3.

Köpte ett par ridbyxor, en tröja, ett par ridhandskar och ett par tjockare vantar.
Har oxå kikat på me&i:s nya kläder. Ojojoj.....det här kommer att bli dyrt. Satt och räkna ut vad det skulle kosta om jag handlade allt som jag vill ha. Och den kostnaden kan jag inte skriva här, bara ett ord.....MYCKET! Får nog plocka ut lite godbitar och köpa vartefter under våren. Men jag längtar ännu mera tills på söndag nu.

Trevlig fredagkväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snygga ridbyxor!

Anonym sa...

Ja du..det fanns mycket fint i nya kollektionen..skulle bli dyrt o köpa allt jag ville ha med..men jag måste hålla inne på pengarna=P
Verkligen färgglada o roliga!