Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 15 januari 2009

Paket med kläder!

Idag efter jobbet så hämtade jag klädpaketet som jag hade beställt från H&M. Mycket fint både till Ilona och mig :o). Fast mest till Ilona.

Till Ilona blev det:
2 body gul+grön
1 kjol
Tröja + byxa med hästar
Strumpbyxor
Ett par skor
En mössa med tiger på. Den var så söt :o)

Lägger ut lite bilder och en film, när vi tränar på magen. Men så fort jag lägger henne på magen så vänder hon sig tillbaka till rygg.
Jaja.....att träna på krypning kommer väl när hon känner för det. Fast det är skoj att ligga på magen och spela lite piano.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack:-) Ja tanken är att han ska börja i September, men att vi går ner i tid så att han inte får så långa dagar. När ska Ilona börja på förskolan?

Anonym sa...

Ha, jag har också köpt den gröna dressen med hästar och kor på, gulligt.

Anonym sa...

Johanna har också bodyn med fem myror (den vit/blå-randiga), de är så gulliga de där kläderna!
Såg att de har lika kjol också, Hello Kitty-kjol från H&M med olikt färgade ränder. Passar bra både till rött och rosa! :)
Det vore så kul att hälsa på er när vi ska ner! Ska se om det går att ordna! :) Kram