Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 15 juni 2010

Bröllopsdagen!

TACK för alla fina gratulationer för vårt giftermål.
Har inte haft tid att skriva om det. Många har frågat hur det gick till, så nu kommer det en liten berättelse och lite bilder :o).
Vi gifte oss i stadshuset här i Uppsala den 22 maj kl.15.
Cermonin gick mycket fort, endast 5 min.
Alla papper hade vi lämnat in en vecka innan vigseln.
Men vi åkte dit uppklädda och fina.
Ilona fick hålla i ringarna.
Vigselförättaren pratade lite först om att vi ska älska och respektera varandra i nöd och lust. Sen tager du Henrik Lindström o.s.v. Därefter skulle vi byta ringar. Men Ilona ville inte släppa ringasken, så vi fick lirka ut ringarna så hon fick tillbaka asken :o).
Sen var det den stora kyssen.
Då var vi man och hustru.
Våra vittnen (som jobbade där) tog lite bilder på oss, och sen fick vi skriva i deras gästbok.
Efter cermonin tog vi ut båten i Skarholmen och åkte runt lite och sen stannade vi vid restaurangen och åt. Det var super mysigt.
Ett enkelt hemligt bröllop, precis som vi ville ha det :o).
Vi har tagit mitt efternamn, så vi heter nu alla Birkelund.
Skålade när vi kom hem

Våra ringar är i titan och guld
Ilona är finklädd innan vi ska åka
En helbild på oss
Idag fick Henrik hem pappren på att byta körkort. Jag har tagit bort mitt andra efternamn som är Sandahl. Så jag ska oxå ändra massa, det är körkort, bankkort, pass m.m.
Men nu är jag lyckligt gift med världens bästa man :o).

KRAM

1 kommentar:

Magdalena sa...

Ojojoj..mycket man missar genom att vara utan internet i 1.5 månad! STORT GRATTIS till bröllopet! Va roligt att ni gift er=)

Många kramar