Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 1 juni 2010

Typiskt!

FAN FAN FAN.......Ilona har feber. Så typiskt. Nu är jag så stressad på att hon ska vara sjuk när vi åker på lördag. Men än är det bara tisdag så hon hinner nog bli frisk innan helgen.
Men när vi var i lekparken idag så snackade jag lite med andra föräldrar från Ilonas avdelning. Och dom sa att det går magsjuka på förskolan. Deras barn hade varit sjuka i helgen. Nu funderar vi på att hålla Ilona hemma resten av veckan. Vill INTE ha magsjukan nu. FAN FAN FAN.

När vi kom hem från lekparken var Ilona het och super trött. Så hon däckade kl.18.45 med feber på 38,2. Så jag hoppas att den inte blir allför hög. Men jag får bli hemma imorgon och sen får vi se hur vi ska göra. Har dessutom så dåligt samvete för mitt jobb, då det kommer att vara lite småkaos i veckan. Ahhhhhh...får magont av det här. FAN FAN FAN igen!!

Nä, nu ska jag försöka sova lite, om jag kan.

Inga kommentarer: