Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 17 juni 2010

Det ska byggas!

Det gick bra på BVC. Ilona väger nu 11 kg och är 80,5cm lång. Stora tjejen.

Efter BVC, åkte vi in till stan igen. Var på plantagen och köpte flera jordgubbsplantor. Sen blev det gränby. Blev lite småshopping till Ilona. En keps, strumpor och hårsnoddar.

Henrik är nu inne i stan för att köpa trävirke. Jag har satt han i jobb :o).
Han ska bygga 2 pallkragar till mig. Som jag ska ha jordgubbsplantor och lite ätbart som man kan odla.
Sen ska han bygga en sandlåda till Ilona. Hoppas att det inte regnar i helgen, så man kan vara ute och bygga och plantera.

Nu blir det middag. Köttbullar och stuvade makaroner.

1 kommentar:

Nilla sa...

Åh vad bra att jag läser din blogg! Satt nämligen och inte kom på vad "de där brädorna" som man kan ha runt sina plantor, heter! Var själv ute efter sådana. Men pallkragar vet jag nu, hihi!