Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 9 augusti 2012

Kryssning!

Nu så är vi hemma efter en dag på havet :o). Det var en mycket trevlig kryssning som vi åkte på och Ilona tyckte det var super spännande att åka storbåt :o).

Ilona i bilen och vi ska åka til Kapellskär. Sitter och lyssnar på Eric Saade :o).
Framme vid terminalen. Tar en fika innan vi ska gå ombord. Och sitter och väntar på att mormor, morfar, oldermor och olderfar som ska komma med bussen från Västerås.
Äntligen dags att gå på båten. Ilona är rejält uppspelt :o).
Zion ligger mest i vagnen och kollar in vad som händer.
Oldermor som fyllder 80 år idag och Zion :o).
Leklandet på båten.
Dags för buffen.
 Min morfar och pappa.
 Äntligen dags för efterrätt. Massa glass och jordgubbar blev det :o).
 En glad liten skit :o).
 Ilona dansar med morfar på dansgolvet.
 Blev lite godis i taxfreen. Men det var MYCKET dyrt godis tycker jag. Blev lite gott i alla fall :o).

Ilonas godis.
 Och mitt och Henriks.
Nu ska jag gå och lägga mig. Trött blir man av att åka båt. Ilona somnade halvvägs till kudden. Men det sista hon sa var att det har varit en "Perfekt dag" :o).

Inga kommentarer: