Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 28 augusti 2012

Tisdag!

Jag och Zion åkte in en sväng till IKEA för att köpa lite grejer till pysselrummet. Henrik kom oxå, så vi käkade lunch på IKEA tillsammans :o). Men tyvärr var möbeln som jag ville ha slut....Typiskt!! Skulle komma ny leverans på lördag. Jag som ville inreda lekrummet NU!! Får åka till IKEA på lördag efter stallet och kolla om möbeln har kommit.
 
Ilona har haft en toppen dag på sin första förskoledag efter semester. Hon ville inte gå hem när jag hämtade henne, hade så roligt med sina kompisar :o).
 
Men nu ska jag förvälla kantarellerna. Zion ligger och sover och Ilona är ute i trädgården och hjälper Henrik :o).
Hon kör iväg äpplen som har ramlat ner från trädet.
Ni får en bild oxå på vår lilla dregglis :o).

Inga kommentarer: