Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

måndag 11 februari 2013

Framtiden!

Det är rätt så skönt att vara mammaledig, man lever i nuet och tar en dag i taget.
Planerna går mest till vilken lekpark vi ska gå till och att åka in till gränby och fika :). Stressfritt liv!
 
Älskar att vara mammaledig och vara hemma med mina barn, skulle kunna vara det för alltid. Men samtidigt har man en framtid att tänka på och barnen blir stora och det är dags att börja fundera på jobb och förskola.
 
Så idag har jag ordnat lite med framtiden :).
Ansökt förskoleplats för Zion i augusti och gjort klart att den 14 augusti börjar jag att jobba igen :).
Känns mycket bra. I och med att jag har planerat detta klart, så kan jag nu fortsätta leva i nuet och njuta av min föräldrarledighet :).

2 kommentarer:

Maggan sa...

Kul att du kommer tillbaks efter sommaren. Saknar dig på jobbet. Ta tillvara småbarnsåren för de går över alldeles för fort. Snart sitter du där och undrar var tiden tog vägen :) Kram!

Ler sa...

men oj!!! vart tar tiden vägen, ´å att Zion är så stor, herre gud vi måste ses snart!!! vi är lediga på måndag och tsdag nästa vecka kan ni ses då?? Bamse kramizar <3