Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 16 februari 2013

Helg!

Har varit full rulle hela dagen idag :).
 
På förmiddagen var jag i stallet och red på fina Poppe. Det var mycket arbete på volterna, där vi skulle flytta bakdelen utåt på öppna delen av volten. Poppe var kanonduktig och han flyttade så fint för mina skänklar. Mycket nöjd!
 
Sen skyndade jag mig hem för att duscha. För sen kom mamma, pappa, bror Micke och hans Emelie.
Blev då en tur till Gränby för lite shopping :). Och sen köpte vi hem Sushi...MUMS!
 
Mormor och Ilona
 Micke, Emelie och Zion
Morbror Micke och Zion
Bus med morfar
Både Ilona och Zion fick massa fina kläder från mormor och morfar, Micke och Emelie.
 
Zion fick denna urcoola baseball jacka från Micke och Emelie.
baksidan :).
Till Zion från mormor och morfar
Till Ilona från mormor och morfar.
Jag köpte en solhatt till Zion som han ska ha på Gran Canaria.
Till Ilona
Nu är man trötter. Ska surfa lite och sen väntar sängen.
Natt natt!

Inga kommentarer: