Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

söndag 24 mars 2013

Hemma!!

Nu är jag tillbaka på bloggen igen :). Det var rätt så skönt att ta en liten bloggpaus under veckan som vi var på Gran Canaria. Jag har bara uppdaterat min facebook med lite bilder. Så dom flesta vet att vi har haft det underbart :). Härligt väder, badat och solat. Känns bara så super konstigt att vara hemma i kalla Sverige igen, saknar värmen :). Men ska bli skönt att få sova i sin säng i natt :).
 
Det har gått super bra med Ilona och Zion och dom har trivts i värmen. Gick även bra med flygningen. Men vi fick flyga hem i natt då det var kraftiga förseningar. Så vi landade på Arlanda kl.7 imorse. Så man har inte fått mycket sömn. Men barnen sov hela flygresan hem, så det var skönt.
 
Jag har ungefär 200 bilder som ska sorteras, så bilder kommer i veckan från vår vecka.
Men ni får två bilder nu :).
Ilona har redan gått och lagt sig, hon har varit på kalas på eftermiddagen. Tanken var ju att vi skulle komma hem lite tidigare så hon skulle hinna sova. Men hon ville så gärna gå fast vi flög i natt. Roligt hade hon på kalaset, men var super trött när hon kom hem. Så det blev en tidig kväll för henne.
 
Blir nog en tidig kväll för mig oxå, har lite sömntimmar att ta igen.

Inga kommentarer: