Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

tisdag 12 mars 2013

Nu var det klippt!

Har haft en mysig förmiddag och lunch tillsammans med Lena idag.
Jag och barnen åkte in till Art i stationsgallerian för att Lena skulle klippa mig :).
Som vanligt är jag super nöjd och klippte av mycket hår :). Underbart skönt. Ilona var så orolig att jag skulle raka av mig mitt hår och bli skallig, men så långt går jag inte :).
 
Bjuder på en bild av mig :).
 Älskar nacken. Lena har stylat det, så jag kan göra det rufsigt eller bara ha rakt i nacken.
 Barnen skötte sig bra medans mamma blev klippt. Ilona läste tidningar :).
 Zion sov, men vaknade till en stund. Sen somnade han om igen :).
 Snälla Lena färgade Ilonas tofsar rosa oxå. Vilken lycka :).
 Därefter gick vi och käkade lunch. Tryckte i mig en kebabsallad och Zion tyckte det var mycket gott med lite kebabkött :).
Efter lunchen åkte vi till gränby för att handla inför resan på lördag.
 
Några bilder till på nya frillan :).
Tack fina Lena för idag :).

4 kommentarer:

Maggan sa...

Fiiin! som vanligt :)

Anonym sa...

Kanonsnyggt Linda!! Kram från Londontjejerna xxx

Ler sa...

tack själv, önskar er en underbar resa!!! Kraaam

Jennie sa...

Mkt snyggt! Passar dig superbra :). Ha det bra på resan! kram