Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

lördag 9 mars 2013

Kalas!

På förmiddagen var jag i stallet och red på Lemans. Vi tränade på förvänd galopp och enkla/rena galoppombyten. Lemans är en mycket stor och tung häst, men jag är riktigt nöjd med ridningen. Förvända galoppen satt vi utan problem. Men i de enkla bytena där vi ska ta ner dom till skritt från galopp så blir han lång och stark. Men vi lyckades och jag är nöjd med våra byten :). Kommer bara ha en rejäl träningsvärk i mina armar :).
 
Efter stallet var det att skynda sig hem för att duscha och käka lunch. För sen var det 6-års kalas hemma hos Felizia :).
 
Ilona redo för kalas i sin fina pandaklänning från Me&i :).
 Där bjöds det på gofika och glass :).
 Födelsedagsbarnet Felizia
 Lek med ballonger
 Man fick en godispåse
 Riktigt mumsigt
 Massa lek
 Jag och Ilona var kvar lite längre när övriga gäster hade gått hem. Så då satt Felizia och Ilona och ritade masker :).
Nu är man helslut :). Tar på krafterna att gå på kalas.
 
Ska man hitta på något att äta. Men Ilona är inte så hungrig....(Helt förståligt av allt gott vi har ätit).
Men något ska vi väl hitta på och sen ladda upp för melodifestivalen.
 
TACK Felizia för ett super roligt kalas :)!

Inga kommentarer: