Livet med

Livet med Ilona, Zion & Wilda

torsdag 22 maj 2014

Förskoleklass

Usch!!!
Vilket dåligt bloggande det har varit denna vecka. Men har haft så sjukt mycket att göra. Många saker som jag vill avsluta med jobbet innan jag går hem på föräldraledigt och sen har jag blivit kanonförkyld på det...Inge kul!!
Henrik har oxå varit på tjänsteresa och när han kom hem som var han inte i tipp topp form. Utan har feber, snorigt och hostigt. Gissar på att vi har blivit smittade av Zions virus. Hoppas på att Ilona klarar sig.
 
Men men.....Lite roliga saker har även hänt i veckan :).
 
I måndags fick Ilona åka med bussen till sin skola för att hälsa på sina nya fröknar och titta på sitt klassrum. Mycket spännande :).
Och igår var jag på föräldramöte på skolan, vilket jag tyckte oxå var spännande :).
Känns mycket bra inför hösten och Ilona. Hon kommer att få det super skoj och hon själv är sååå taggad att få börja. Men först ett lååååångt sommarlov :).
 

1 kommentar:

Mamma sa...

SNART SÅ !!!